What's in your War Chest?

With the upcoming war, I’m curious what’s going to be in my war chest. My alliance is at least 2 wins (we’re 3/6 right now on a losing streak) from opening ours. But I imagine some people will be opening theirs soon if they haven’t already. So far I’ve only seen speculation threads. Let’s get some real life going here.

Check this out. Overall with 25% expect a monster chest kind of thing. With 100% you get something close to elemental chest but less diamonds and coins.

1 Like

Thank you! I have such a hard time finding posts

2 Likes

Les coffres de titan ne rapporte plus rien en général. Et là je viens d’ouvrir mon coffre de guerre (coffre qui est gagné difficilement et rarement) et j’ai envie d’être très vulgaire car définitivement SG se fout de la gueule de ses joueurs. Cela donne envie pleurer tellement c’est ridicule. Deux fourreaux, deux jetons d’invocation de base, un heros entraîneur 1 etoile, 5 gemmes, 50 emblèmes, une clé de costume et 2 pièces d’invocation pour un heros de la saison 4 (sachant qu’il en faut 100 pour une invocation). C’est pas se foutre de la gueule des joueurs ça ??!!