Verheffingsitems met gems kopen

Hallo beste ontwerpers

Zou het mogelijk zijn om verheffingsitems met gems te kopen. Want levens en voedsel, ijzer, en dergelijke kun je ook met gems kopen. Maar bijvoorbeeld een goed zwaard van Damascus weer niet of magische bollen. En ga zo maar door. Voor de spelers is het interessant en voor jullie ook. Omdat dan spelers meer gems gaan kopen voor zulke items te kopen.
Met vriendelijke groet
Thijs leider van de vrolijke vrienden.

It isn’t possible, except in occasional special offers, because the scarcity of ascension items is what allows free to play people to compete with yhe people who spend a lot of money to get heroes.

Het is niet mogelijk, behalve bij occasionele speciale aanbiedingen, omdat de schaarste aan ascensie-items het mogelijk maakt om mensen gratis te spelen om te concurreren met diegenen die veel geld uitgeven om helden te worden.

1 Like

Hoi Thijs,

Een manier om meer verheffingsitems te krijgen met gems is door het met gems versnellen van je monster/helden kist. De kans voor verheffingsitems uit die kistjes is niet zo heel groot, maar versnellen is ook niet zo heel duur. Dus als je veel speelt en altijd wel je wereldenergie kan opmaken is dat best een slimme manier om (onder andere) wat meer verheffingsitems te krijgen. Het gaat niet heel snel en het is nogal ongericht (je hebt geen controle over wat je krijgt, je kan niet bijvoorbeeld gericht naar Damascus jagen), maar ze druppelen stiekem toch binnen.

Verder sluit ik me aan bij @Paulon zijn antwoord. De ontwikkelaars zijn nu wel wat aan het uitproberen met speciale aanbiedingen (die ene voor 9750 (!!) gems van de boeken der wijsheid … dat is wel een hele, hele prijzige deal… alleen leuk als je in gems zwemt). Dus hou de speciale aanbiedingen in de gaten zou ik zeggen.

vrolijke vrienden vind ik trouwens een toffe alliantie naam. :+1:

1 Like