Thanks SG for making me stop $$$$

I take very few risks, so I rarely feel scammed (by any thing).

I’m nearly to all 20 buildings. I SHOULD be lvl 50 or higher. I have plenty of heroes. That was doing it the slow way. If I speeded through every obstacle, would I have stayed? Hmm…

Yes you would have stayed because you love it. I paid for the 2nd builder because I’m an impatient person. I have purchased gems here and there but no Ascension materials. And as seen over the last 2 or 3 days, I’ve had some good luck. 2 5*s, a Damascus blade etc

But I don’t think you’d have gone because of your love for the misfits.

True. But I bought the VIP 3-4 times for the second builder, because koff impatience! :grin:

I get my ascension materials largely from Rare Quests, Titan kills and strangely enough Mystic Vision here and there.

2 Likes

Mystic vision is a gem. I’ve noticed once a week you’re gifted a pretty decent reward from mystic vision.

Yeah, mine not be that frequent, but frequent enough!

Where are you looking for ascension items? :slight_smile:

Everywhere. Under stones in my garden, the pockets of elven masters and even under the sofa.

4 Likes

Bonjour SG, plus de 70 euros dépensés dans des invocations (33 euros dans l’offre de la taverne des légendes avec 30 invocations !!!) pour un cinq étoiles sans saveur et des 4 étoiles en double en triple etc … Et bien je viens de supprimer ma carte bancaire, je ne dépenserai plus mon argent gagnée en travaillant dans ton jeu. Tu viens de perdre une nouvelle source de revenu à cause de ta cupidité. Maintenant c’est moi qui vais profiter de toi. Alors mon avis aux autres joueurs qui pensent avoir de la chance. Gardez votre argent, sortez au cinéma, allez à un concert, invitez votre conjointe au restaurant et contentez vous d’honorer SG pour passer le temps aux toilettes, dans le train, dans une salle d’attente etc … SG merite un peu de votre temps mais certainement pas votre argent.

Cookie Settings