Suomeksi vinkkejä ja ohjeita?

Pohdin, että ollaanko me suomalaiset niin kielitaitoisia, että kaikki hoituu englanniksi? Itse arvostaisin kovasti, jos löytyis myös näitä keskusteluja Suomeksikin. Täytyy myöntää, että oma auttava kielitaitoni ei ihan saa kaikkea irti noista englanninkielisistä ohjeista :slight_smile: Voisiko siis vaikka tässä kysellä Suomeksi suomalaisilta pelaajilta ohjeita ja vinkkejä yms? Vai olenko ainoa?

3 Likes

Kannatan suomea! Suomalainen mentaliteetti kyllä on melko omia hylkivä joten uskon englannin olevan pääasiallinen kieli kommunikoida.

1 Like

Ihan mahtava kuulla, että edes joku vastasi ja otti kantaa asiaan! Ehkäpä täällä voisi sitten kysyä vaikka tarkennusta suomeksi, jos jää epäselväksi jokin juttu tuolta yleisiltä sivuilta?

Antaa mennä vaan, kyllä täällä autetaan :slight_smile:

1 Like

Mä en nyt jotenkin tajua tuota embeemiasiaa. Eli kerätään itse valitsemalle heroille embleemejä ja koitetaan saada sen ominaisuuksia nostettua? Ja sitten jos katuu, niin voi perua käyttämällä sitä punaista pilleriä? Onko siis tarkoitus syöttää niitä sinisiä embleemejä mahdollisimman monelle heroille, vai vaan yhdelle ja kehittää se mahdollisimman pitkälle?

1 Like

Juu oikein oot ymmärtäny. Parempi varmaan kehittää aina yks luokastaan kokonaan, eikä jakaa useemmalle. Joko 4* tai 5*, mikä on aina hyödyllisin luokastaan. 5* tarvii turkasen paljo emblemeitä niin sen takii 4* voi olla ihan jees vaihtoehto.

Tyhmä kysyy… Embleemit… Niitä on jo kerääntynyt aika paljon. Miten ja missä niitä pääse syöttämään? Pitääkö linnake olla tietyllä tasolla?

Heron pitää skilliä myöden olla maksimissa ennenkuin voi syötellä embleemejä

Kiitos! Nyt on vähemmän tyhmä olo :wink::grinning:

Should we tolerate insults ..?! huomasitteko tämän? Vasta oli juttu, kun joku oli vetänyt herneen nenään sanasta ■■■■■■. Joku muistaakseni L inessä ta jossain postasi lääkkeen jossa lukee ■■■■■■. No nyt on täysin toinen juttu, mytta yhtä älytön . !! Voi kamaka, kuinka loukkaavaa.
Toivin kyllä, et suomslaiset ottaav tästä kopuin ja sanoo sanan jos toisenkin. Jos ei. Muut, niik petri

@Marsupilami2345 Suomi englanti jne… Kyllä saat valita muutt mun mielestä parempi josku kokeilla puhua eri kielellä… Kielitaito myös parane kun pelaata ja tuhlata aikaa muutt on fiksua jos samalla parantaa kielitaitoa silloin napakymppi :+1::yum:

:sweat_smile::sweat_smile: @Seita Onks suomalainen liitoo olemassa?

Hei pystyykö tämän pelin lataamaan tietokoneelle jotenkin ja pelaamaan

Ja kysymys. Onko edes mahdollista siirtää pelaaja pois sota joukkueesta? Nyt on eräs heppu ilman puhelintaan, ja kaverinsa tiimissä ilmoitti että minä bossina poistaisin hänet sodasta Nyt vain en löydä mistään asetuksesta joita peli pitää inessää poistamis knaapia. Kick out on mutta ei mitää järkee alkaa futaa ukkoja kokonaan tiimistä pihalle, pois sodasta vain riittää… varsinkin kun syyn ilmoitti. Ne jotka vain lorvii sodat saa mennä lorvimaan muualle.