(Spanish) Regarding loot received on titans

HolA coppersky soy fede de la alianza titan colosal. Te escribo por que veo que sos un moderador y quiero hacer llegar a los creadores del juego una queja que hay en casi todas las alianzas que conosco y no se como hacerlo. La queja es la siguiente si sales primero o segundo matando el titan los premios son muy comunes por no llamarloas malos , esto genera desinteres ya que los que le sacan menos al titan son los que reciben los buenos premios que no esta mal para que crescan pero seria bueno premiar tambien a los que salen prumeros

-=-=-=-=-=-=-
HolA coppersky I am fede of the titan colossal alliance. I write to you because I see that you are a moderator and I want to make the creators of the game complain that there are almost all the alliances that I know and I do not know how to do it. The complaint is the following if you go first or second killing the titan the prizes are very common for not calling them bad, this generates disinterests since those who take less to the titan are those who receive the good prizes that is not wrong for them to grow but It would be good to reward also those who come out prumeros

(internet translation run by Coppersky)

Hello Fede,

It really does seem like A and A+ gets worse loot than B or C ranked players on a titan. But it’s perception. There’s more players receiving the lower ranks, and thus this group as a whole will seem to pull more loot, but it is because there are more of them reporting on loot.

There’s already some topics related to your concern. I’ve moved your post to the foreign languages category instead of one of the other threads because only english is allowed on the forum, except in this category.

No sé quién va a Leer esto, pero después de varios años jugando , tengo nivel 73, lo voy a desinstalar porque estoy completamente decepcionado a la hora de dar los héroes. Repetidos bajos y los legendarios de muy baja calidad. No me siento correspondido por el juego, de tal manera que espero a despedirme de mis compañeros y me voy. Me duele después de tantos años, pero el juego para nada ha correspondido conmigo. Adiós!!!

Cookie Settings