🧭 Path of Valor (PoV) [28 day long version] -- General Information & Discussion [MASTER THREAD]

Yep, I guessed it right again. :smiling_face:

1 Like

I personally love it. It will make me less likely to complain about annoying challenges, as there will be less pressure to complete everything just to get the needed points

4 Likes

3x poison mist stages today.
18 energy… i coukd skip it buuuut i wont.

2 Likes

I’m definitely skipping, I already got my Darts haha :slight_smile: I feel so free, so freeeeee!!!

3 Likes

Me too lol sometimes it just drags you in lol

1 Like

Yea for the sake of completeness, I will do it too :sweat_smile:

3 Likes

IMG_8256
This means to get 5 raid wins in a row or as a total today?
As for maps that can be done… but in raids?

1 Like

Get a combo of 5 for tile matches in a raid, and win the raid to clear this Daily challenge.

I usually go “crazy” only towards the end when victory is assured.

5 Likes

Exactly. Kill 4 and then just ghost tiles and create diamonds and bombs, set them off and get a 5 combo.

Wasting 18 energy on S3. But i will do it again.

3 Likes

Thank you BlackZed I didn’t read correctly the text!
Damn my dyslexia!

2 Likes

And done. I haven’t missed a challenge or any of the bonus event challenges so you can work out what you can afford to miss from here. But it seems there’s a tonne of wiggle room in this one.

6 Likes

Same here. Still 3 left for the titan but we will do it.

2 Likes

Hmmm…I didn’t think I’d missed a single daily…but somehow looks like I have…

1 Like

Welcome to being human.

Looks like you’ve missed 2. It should be 10/20 if you complete all of today’s challenges

I’m a bit baffled tbh. I didn’t think I’d passed any….probably a Ducks I forgot about as they weren’t there at the time.

2 Likes

I’ve missed one (the 2nd Rainbow Raid) so have 3 more I can miss and still get the max 4 extra Valor Chests

2 Likes

I have a feeling many missed the rainbow raid challenges or the titan ones for rainbow.
Although maybe even the diamonds in a raid match, or win using 4* heroes in raid.

I am stubborn and will keep trying and trying until I can’t anymore, so, this is why I managed to do all of those lol

Ive found all the dailies achievable some have been less fun than others to do though. Havnt missed any. Yet. Still need to kill 2 titans but thats doable.

I have completed all the previous POVs and got around 3 bonus chests always bought the cheaper option for the POV.

1 Like

My pov chest rewards

Titan flask and 50 emblems on the premium side and WE flask from the free

5 Likes