Mecontentement

Let me see if I can answer you out of my own experience:

  • The Color “Wanted” Loot boxes seem to have cyclical rewards. Yes I remember slightly better rewards in the past, but these things cycle, so this doesn’t bother me.
  • I don’t expect a reward for getting all buildings to level 20. (After 18 months gameplay, I still have houses and my Barracks below 20.)
  • I have three 5* (Magni, Thorne, Domitia), received in that order. I have over thirty 4* (including duplicates). Most of these have come from my Training Camps (I have all 4 at level 20).
  • Do you mean Raid Shields? I do not use this or worry about this.
  • Farming is farming. There is a list called Mai’s Guide here. Many people have used it to find things. You might make your own better list.
  • I farm 6-8 and 7-7 for arrow materials and other things. Try that for Leather Bands:
  • People complain about Titan spoils whether they win ascension materials or not. I’m going to leave this alone. :wink:
  • I often get ascension materials (usually 3*) from Mystic Vision. Have you seen this thread? Mystic Vision - don’t stop believing - #233 by FraVit93
  • 10 Summons is chance (“RNG”). See here: What exactly is a Gacha? (Read before posting things about "unfair pulls")

I hope this helps explain some things for you. :slight_smile:


Laissez-moi voir si je peux vous répondre à partir de ma propre expérience:

  • La couleur «recherchée» Les coffres de butin semblent avoir des récompenses cycliques. Oui, je me souviens de récompenses légèrement meilleures dans le passé, mais ces choses-là se répètent, donc cela ne me dérange pas.
  • Je ne m’attends pas à une récompense pour avoir tous les bâtiments au niveau 20. (Après 18 mois de jeu, il me reste des maisons et ma caserne en dessous de 20.)
  • J’ai trois 5* (Magni, Thorne, Domitia), reçus dans cet ordre. J’ai plus de trente 4* (y compris les doublons). La plupart d’entre eux proviennent de mes camps d’entraînement (j’ai tous les 4 au niveau 20).
  • Voulez-vous dire Raid Shields? Je ne l’utilise pas et ne m’inquiète pas pour cela.
  • L’agriculture est l’agriculture. Il existe une liste appelée Mai’s Guide [ici] (Mai's Guide to Efficient Farming – List of best lvls to farm monster, different resources, wanted missions and XP). Beaucoup de gens l’ont utilisé pour trouver des choses. Vous pourriez faire votre propre meilleure liste.
  • Je cultive 6-8 et 7-7 pour les matériaux de flèche et autres choses. Essayez ça pour les bandes de cuir:
  • Les gens se plaignent du butin de Titan, qu’ils gagnent ou non du matériel d’ascension. Je vais laisser ça tranquille. :wink:
  • Je reçois souvent du matériel d’ascension (habituellement 3*) de Mystic Vision. Avez-vous vu ce fil? Mystic Vision - don’t stop believing - #233 by FraVit93
  • _10 Invocation est un hasard («RNG»). Voir ici: What exactly is a Gacha? (Read before posting things about "unfair pulls")

J’espère que cela aide à expliquer certaines choses pour vous. :slight_smile: