Lowland Legends heeft plaats voor actieve leden!

Gezellige alliantie zoekt actieve leden die graag mee doen aan 10 en 11 * titanen omleggen.

Actief in de oorlog, door samen te werken het maximale resultaat te halen.

Dagelijks online kan zijn.

Eigenlijk vragen we hetzelfde als alle andere allianties, alleen bij ons is het is het veel leuker!

Voel je je aangesproken? Dan ben jij zeker welkom!

Line: 3ljefe

Oh ja, we hebben uiteraard ook Line!

Update: momenteel 6 stoelen vrij, de benodigde bekers staan momenteel op 2200, dit aantal kunnen we laten zaken. We hebben meerdere spelers die iets lager in de ranking zitten. Samen, sterk en iets minder sterk, winnen we door samenwerking.

Nieuwe update, we zijn nu te vinden onder de naam LOWLANDS LEGENDS

Zal ik de titel aanpassen?

Dank, had al paar dagen niet gecheckt…bij deze …

1 Like

Op moment van schrijven doen we momenteel 9 ster titanen door het wegvallen van wat teamgenoten. 13 plaatsen vrij. Het samengaan met een andere alli behoort ook tot de mogelijkheden!

Jammer mensen, we zitten vol na een samen gaan met een andere alliantie…

Yes, weer 2 stoeltjes vrij na de war, momenteel 11* titaan.

11 en 12 ster titanen gaan om, 1 stoeltje vrij voor een actieve level +50 speler…contact via Line 3ljefe of gewoon aanmelden bij Lowlands Legends

3 stoelen vrij!¡ Ze zijn nog warm!

Up thread, welke titaan niveau zitten jullie nu ?

Ik denk nu zo 11*, althans toen ik weg ging wel 2 weken geleden. Zelf wilde ik voorgoed of tijdelijk een afstand creëren TOV het spel. Ik mis ze wel m’n strijdmakkers, maar het begin me teveel tijd te kosten.

Nogmaals, als je een leuke gezellige ploeg zoekt, ben je zeker welkom…net als ik, ooit weer eens!

We zijn met drie middelsterke spelers (lvl 44 - 54 - 60). Is er plaats voor ons in jullie alliantie? TP allemaal boven 2200; meestal zitten we in diamant.

Jullie zijn er welkom! Zelf ben ik afwezig…maar zal vanmiddag via Line de leider nog even benaderen, veel plezier daar!