I ninja in Difesa

Sono molto deluso dai video visto dai ninja in difesa mi aspettavo da top eroi un velocità maggiore nel caricare skill difensiva… soprattutto in difesa non raggiungono quasi mai skill 3…nulla da dire per il loro utilizzo in attacco.

Translation: I am very disappointed by the video I saw of the ninjas in defense. I had expected that top heroes would have a faster speed in charging their defensive skill… Above all in defense, they almost never reach skill level 3, to say nothing of their use in attack.

My answer: I think that they are only slightly faster than very fast to reach level one, then the game randomly decides whether they will go off or not. Of course if the game decides to wait to level three, they might well die before going off.

Credo che sono soltanto un pò più veloce che “molto veloce” per raggiungere il skill 1. Il gioco decida a fortuna se usano il skill o no. Se il gioco spera per il skill 3, potrebb’essere che muorono prima di caricare.

In alcuni video addirittura colpiti da più tessere non caricavano e la skill casuale parte spesso x1 quindi Praticamente inutile, guardo spesso video su vari social e mio pensiero naturalmente e in difesa nn mi fido a schierarli.

Translation: In some videos, even when hit by more tiles, they don’t charge, and the skill randomly goes off at x1, thus practically useless. I often watch videos on various social media, and my thought is naturally about defense and I am trying to clear it up.

My answer: Credo che il computer può casualmente decidere che il skill va con uno, benché si è stato caricato in più. Ma non lo sò per cierto.

I think that the computer can randomly decide that it’s shooting off at level one, even though it has received more charge. But I don’t know this for certain.

Presumo Desmond che abbiano pensato la cosa per evitare di avere un nuovo problema di sovrapotenziamento com’è stato per Telluria. Per fortuna direi,altrimenti i ninja avrebbero spaccato il gioco!

I suppose Desmond that SG planned this by purpose, to avoid a new overpowered-problema, as it’s been for Telluria. And this is a luck for us, without the randomness of the ninja’s special they would have crack the game!

Cookie Settings