Help from the staff please

Hallo. Da meine posts gelöscht wurden, bitte ich einen Moderator sich auf diesen post zu melden

0 Likes

Translation: “Hello. Since my posts have been deleted, I ask a moderator to contact this post.”

I’m not a moderator. But:

The language of the forum is English, except for in the #foreign-languages section. If you post in German in one of the other forum areas, your posts will likely get moved or hidden.

Die Sprache des Forums ist Englisch, mit Ausnahme von #foreign-languages. Wenn Sie in einem der anderen Forenbereiche auf Deutsch schreiben, werden Ihre posts wahrscheinlich verschoben oder ausgeblendet.

3 Likes

Hallo Martin.
Das hilft mir nicht. Da meine posts verschoben werden. Ich brauche Hilfe von einem Moderator…

Greets franc

0 Likes

I’ll call for them.

Ich werde sie beschwören

@Kerridoc, @Rook, @Coppersky, @Zephyr1, the op wants a mod to contact him

1 Like

As @Garanwyn already explained, the official language of the forum is English. If you wish to post in German, you must do so in the Foreign Languages section.

If you need a moderator to help you, you need to tag them, as Garanwyn has shown you.

Wie @Garanwyn dir bereits erklärt hat, ist die offizielle Sprache des Forums Englisch. Wenn Du auf Deutsch schreiben möchtest, musst du das im Foreign Languages Bereich machen.

Vielleicht könntest du auch sagen, welches Problem du hast? Wenn sich ein Moderator meldet, wissen sie ja gar nicht wie sie dir helfen können.
Wenn Du Hilfe von einem Moderator benötigst, dann solltest du sie direkt ansprechen, wie @Garanwyn das getan hat. Wie sollen sie es sonst wissen? Und übrigens, die Moderatoren sind nicht Staff. Sie sind Spieler wie du selbst, die diese Aufgabe freiwillig übernommen haben.

3 Likes

@skywalker1 We typicall delete posts within English-language threads that are written in a different language. Occasionally we will translate the post and edit in that translation, but that isn’t the norm.

Please use a tool such as Google translate if your English is iffy.

4 Likes

closed #7

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.

0 Likes