Good 10X pulls are possible

So I did an elemental summons today. I got 6 4*. Sadly, no bonus pulls and no 5*. But 6 out of 10 is pretty good.

1 Like

So… what is the point of this thread?

I think just to show everyone the awesome 10x elemental roll.

My best rolls come during Avalon events for whatever reason. Both times I’ve gotten very high % of 4* and HOTM.

3 Likes

To show that good pulls exist. I usually see a lot of posts about bad pulls. If I just posted “I got a good pull” but didn’t offer pics some might say I was BSing. So I offered pics to show that it is possible.

5 Likes

I’d take 1 5 star over 10 4 stars

5 Likes

I dunno, would rather have just the Caed and Mel from this roll than a 5* Elk tbh.

1 Like

Unfortunately Bayes is long deceased, otherwise he might explain you the statistical concept of independent events.

In other words, your results (good or bad) have no bearing on other players results. What matters is the underlying RNG function parameters. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

I dunno. If that’s true, then others’ bad rolls have no bearing, but they post them all the same. :wink:

Thanks for posting something positive @havok333 … I shall now dream of Caedmon! :grin:

2 Likes

@Rook, i dunno. I’d rather dream of a nice woman. :smiley:

1 Like

Yeah like Lianna :joy::joy:

But I get OP point… it’s exhausting always coming to the forum to read about bugs, angry people who lost money / gems, who are unhappy and feeling schemed… he tried to raise everyone hopes showing good things can be drawn. I’m happy for you, imagine how you felt when you got these and hope you were needing good green 4* (should be because you did a green x10 summon) and Caedmon and Melendor are the best

3 Likes

Lol, I’m aware that RNG is the real culprit. My last 10X pull netted me 10/10 all 3*. Just the way is goes sometimes.

2 Likes

Well Rook, no problem in posting the summoning results, good or bad, specially if they are interesting ( -
either uncommonly good or - as in my case with the TC20 :wink: - uncommonly bad. But the underlying assumption of the thread title is wrong - his good fortune causes no one elses lack of luck.

Anyway, as you said, the sharing of good fortune is nice for a change. Hopefully I’ll get the chance to soon post on TC20 extraordinary good luck - like getting 3 good 5* in a row :joy:

2 Likes

Maybe I should change the title.if the thread. Thank you Luiz, I was actually very happy when I got so many. I already had Melendor, but Caedmon and Skittleskull are nice additions.

1 Like

For sure!

Knowing this is possible is good. And if we are gonna ‘celebrate’ the times where RNG shakes it’s head no, then probably good practice for collective sanity to celebrate when RNG smiles. :slight_smile:

Congrats on the good pull!

Don’t think I’ll ever do a 10x, so say some prayers for me for my next single pull :wink:

I got Guenevere on a single pull. Good luck on your next one.

3 Likes

Yes good pulls are very much possible 5 skittleskull’s in one 10x pull lol.

2 Likes

Wow. I don’t think I’ve ever seen that! :flushed:

1 Like

For all you do here in the forums and elsewhere in the E&P community, you certainly deserve a TC to give up a Caedmon and Wu.

Still completely off topic, I got just Little John from TC20, so only need Skittles to have full set of standard 4*

1 Like

If 10x pulls were not good to begin with, there would be very few people with 5* heroes.

I got Magni off a single epic coin. I know I’m not the only one to get 5* from single pulls… :wink: