Dutch dragons of war zoekt 4 nieuwe leden

Hallo allen,

Dutch dragons of war is opzoek naar 4 actieve leden met een redelijk sterk team zodat we wat makkelijker de 5* en wellicht ook de 6* titaan kunnen verslaan. De alliantie bestaat voor 98% uit Nederlandse spelers.

Heb je interesse, zoek ons dan op bij de allianties en meld je aan.

Groeten, Fox

1 Like

Hey fox,
Actieve dagelijkse player hier op zoek naar een actieve alliance. Mijn huidige heeft 7 actieve spelers en dat gaat me veel te langzaam. Bij jullie beter?

1 Like

Hi Fox,

Wij zitten hier met een alliantie met dagenlijkse actieve spelers waarbij we als regel hadden dat je minimaal 45k titaan schade moest halen en alle 6 de aanvallen in de oorlog mits reden natuurlijk. Alleen heel langzaam ging de clan leeg maar er kwam niet echt iemand meer bij. dus we zijn weer de spirit aan het oppakken! Dus wat is beter dan met een andere clan mergen en weer tegen de 11* titaan vechten :slight_smile: de spirit is er maar mankracht mist

Goedeavond. Is er nog een plekje over bij jullie voor een actieve speler??
Zo ja sluit ik me graag aan bij jullie

Hallo wat bedoel je met een sterk team ben net begonnen en zoek een allie

Hoi peewee wij zijn nieuwe alliance.
10 actieve spelers die uit andere alliance zijn gestapt Ivb met hitler gedrag leider.
Wij zoeken versterking nog
Gr
Xessex

Hoi Xessex, wat zijn jullie regels / voorwaarden?

Actief zijn en basis regels te lezen.
Kijk online dan ken je onze regels lezen.

He xessex, wat is de situatie op t moment? Ik ben met een paar leden, allen actief, lang bezig, 1 hele actieve en felle nieuwe in dit spel maar met veel ervaring in andere spellen. Minimaal 3, wellicht meer. Wij zitten nu in een hele luie inactieve alli zonder enig samenspel en zoeken wat meer samenspel en uitdaging.