Bug de vdc

Salut dans mon alliance les frappes de dernier gda ne sont pas comptés dans la vdc est-ce un bug ou quoi ?

1 Like

English is preferred in this room…
Translate…

Hi in my alliance the last gda keystrokes are not counted in the vdc is this a bug or what?

Not sure what your on about?

Pourtant c’est claire dans la voie du courage il y a une rubrique attaques en guerre là ils ont pas le compteur de 6 frappes passés :face_with_monocle:

Bonjour fad,

I suspect you have reached stage II of war attacks on the Path of Valor (voie du courage).

Your first six attacks will have completed stage I and you now need a further 12 attacks to complete stage II.

Once you have those 12 attacks you will move to stage III and the count will start again from zero.

Bon chance mon ami.

3 Likes

Merci je suppose que c’est vrai c’est le 2ème stage mais sachant que plusieurs joueurs de mon alliance on dit qu’ils n’ont pas eu le bon compe c’est pq j’ai décidé de rédiger mon doléance d’explication à se sujet et merci tt de même :kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart::rose::rose::rose::rose::+1::+1::+1:

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.