Aankoop aanbieding gedaan met 300 diamanten

Ik heb een aankoop gedaan met 300 diamanten, het was een aanbieding die op je scherm staat, ik zou helden krijgen en 3 soorten aanroepen.
Heb helaas niks ontvangen!
Wel zijn mijn diamanten weg :frowning: :het denken:

Something like this?:

Lets zoals dit?:

Be aware of the print which reads “Get at least 2 of the following” which indicates you will generally receive 2 items, not more.

Houd rekening met de afdruk met de tekst “Ontvang ten minste 2 van de volgende”, wat betekent dat u over het algemeen 2 items ontvangt, niet meer.

Ja zoiets maar er stond niet je krijgt minmaal, maar je krijgt dit…

?? I’m not sure I understood you, sorry?

?? Ik weet niet zeker of ik je heb begrepen, sorry?

Yes something like that
Written was : you get: i mean 3 heros and 3 sorts of summon of wich one 2x

I did not get anything

If you did not get anything, please see here:

Als je niets hebt gekregen, kijk dan hier:

Soms duurt het even voordat aankopen zijn verwerkt en niet meteen worden afgeleverd. U kunt het spel waarschijnlijk opnieuw starten om een ​​nieuwe verbinding met de server mogelijk te maken. Het is niet nodig om hetzelfde item opnieuw te kopen - het zou binnenkort moeten aankomen!

iOS:

Als je nog geen aankoop hebt ontvangen die meer dan 24 uur geleden is gemaakt, neem dan contact op met iTunes-ondersteuning. Alle betalingen aan het spel worden verwerkt door Apple. Je kunt ze hier bereiken:
https://support.apple.com/country-selector/itunes

Android

Als uw aankoop via Google is gedaan en u uw bestelling na meer dan 24 uur nog niet hebt ontvangen, neemt u contact met ons op door een verzoek in te dienen met een kopie of een screenshot van uw orderbevestiging. De transactie-ID (lijkt op deze - GPA.1234-1234-1234-12345) aan de onderkant van het document moet zichtbaar zijn op de schermafbeelding.

Wanneer u contact met ons opneemt, zorg er dan voor dat u ook uw spelaccount-ID opgeeft; Je kunt het vinden door eerst op Menu te tikken, vervolgens op Opties en tot slot op Info. Het is de string die begint met een # -teken in de linkerbovenhoek van het scherm.
https://smallgiant.zendesk.com/hc/en-us/requests/new

Hoi @Magicalkiwi166,

Bij een aankoop krijg je minimaal twee van de getoonde items. Er zit een vertaal-fout in waardoor het op het tweede scherm lijkt alsof je alle getoonde items krijgt. De tekst in het eerste scherm klopt wel.

Als je helemaal niets hebt gehad denk ik dat je even contact op moet nemen met de game-developers, zoals Rook hierboven laat zien.

Succes!

@Rook: This is not translated correctly in Dutch. This was already brought to the attention here:

which was later merged into:

I'm less angry now, but this still needs fixed
Come and be outraged with me, please

I had the brawler and yess the translation in dutch is not good

What does the Dutch version say? And what is the best Dutch translation the Devs should use instead?

(@Petri)

my english is not good enough for translations

In the store on the first screen, it says
Ontvang minstens 2 van het volgende. Which is similar to the English version, still confusing to a lot of people, so I guess both the English and Dutch could use some other wording.
If you then click on it, it says
Bevat minstens twee keer. Which translates to: contains at least two times. Which is really confusing and just incorrect. For now I would suggest to use the similar wording as in the first screen, but even better, make the text in all languages more clear (I had never problems with the wording, but I can understand a different interpretation).

Iets korter in het nederlands:
Eerste scherm zegt: ontvang minstens 2 van het volgende. Dat klopt, maar kan nog steeds verwarring geven.
Tweede scherm zegt: bevat minstens twee keer. Dat is incorrect en erg verwarrend.